pondělí 1. srpna 2011

Krize

Doufala sem, že se mi v pooperačním období toto slovo a pocit absolutně vyhne, ale dostihnul i mě....
Ano takhle pozdě, ale je to tak.
Včerejškem mi definitivně opadly otoky a sádra mi sjíždí na všechny světové strany, je to strašně nepříjmený pocit, který mě přivádí k šílenství....Nevydržím ležet.....Už jsem v práci....Při každém pohybu sjíždí....
Nejhorší co mě potkalo je nepříjemný ekzém. Mám ho po celé bradě, začal se tvořit i na čele a tvářích...
Jak moc jsem se těšila na sundání sádra se teď tolik bojím....Když vidím, jak vypadá má pleť mimo náplasti, tak si nedovedu ani představit tu hrůzu pod nimi......
Je mi strašně :(

4 komentáře:

  1. jop, já si včera přelepovala ty náplasti na tvářích a docela děs co jsem pod nima našla... dva pořádně zanícený půpínky a všechny póry hrozně ucpané... tak už vidím co všechno se zanítí než mi to sundaj za týden..
    jinak, já se začínám děsit toho, že jak mi ta sádra taky trochu plandá a já se ji snažím stále přelepovat na těsno a vůbec pořád na ní šahám, jestli sedí dobře, tak jestli jsem si tam nemohla nějak tím nosem hnout... nevím, myslíš, že je lepší to nechat plandat, nebo pořádně přelepit?

    OdpovědětVymazat
  2. hlavu vzhuru, projevy na kuzi se rychle vyleci Hlavni je ze nemas jine komlikace a uz za par dni bude sadra dolu :)))

    To jsi v praci hezky brzo, muzu se zeptat co delas?

    Preji hodne sil a hlavne pozitivni nalady :)

    OdpovědětVymazat
  3. Však počkej až bude vše zahojeno:)

    http://www.slecna-k.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju holky, moc si podpory vážím....
    Už zase vysvitlo sluníčko...asi jsem v tý práci byla vyčerpanější než se mi zdálo....Ale sebrala jsem poslední zbytky sil a vyrazila do shopping parku....nakoupila jsem si parádní spodní prádlo a tupírovací kartáč s přírodním vlasem Monroe, po kterém jsem dlouho toužila a najednou jsem si uvědomila, že jsem marnivá váča, která řeší pár pupínků, které mi zůstanou týden nebo dva a navíc si je můžu zamaskovat make upem místo toho abych se těšila na středu, až už bude po vsem!!!!!! Aź bude dole sádra, obličej pořádně umyju a namáznu se kalciovkou a do ráda bude po pupíncích....Někdy si připadám strašně hloupá :)))
    a už se zase těším....jako malá holka...vlastně velká holka, ta se umí těším ještě víc!!!!!
    @Nina: mě řekl Kmentík přelepovat kdykoliv bude padat, takže se snaž ji upevnit...lep pořádně do kříže...já měla přelepeno tělovkou už bez kříže, ale já si tam dneska vytvořila parádní bilý kousek a vůůůůůůůůbec se za něj nestydím, ba naopak! Přece si ty 2 dny ještě užiju naplno!
    @Zuzi: pracuji v právní sféře. Normálně jsem byla v kontaktu s lidmi celej den...všichni koukali, ale neptali se...neměli odvahu....když mě bylo ale nejhůř a psala jsem tenhle post měla sem pocit, že na mě blbě koukaj i po telefonu:)) bohužel je období dovolenek a tak sem chtě nechtě nastoupit musela. Je ale pravda, že doma sem to už nevydržela, nudila jsem se.....Ale na zítra plánuji jen 50% zápřah - dopoledne si dávám relax u holiče, aby mi to ve středu pořádně slušelo!!!!!!!!
    @Kristina: hrozně se těším na tu chvíli kdy se podívám do zrcadla za pár týdnů - bez modřin, oteklýho kořene nosu a pupínků a řeknu si " seš dobrá, žes do toho šla a stálo to sakra za to!"

    OdpovědětVymazat