pondělí 22. srpna 2011

Měsíc po opce a týdenní rekapitulace :)

Krásné pondělní ráno,
doufám že všechny vstupujete do nového pracovního týdne do prosluněného dne. Mě se podařilo vstát pravou nohou a hned se vrhnu do práce:)
Ale na prvním místě jste vy:)
Ani se mi tomu nechce věřit, ale včera to byl už celý měsíc po opce! A jsem moc ráda, že mohu pořád dookola psát, že se cítím úžasně! Nosík sice ještě je oteklý pernamentně a často se otok zvětší, ale jsem trpělivá! Důležité je provádění tlakových masáží, které mají významný vliv na finální podobu nosíku! Takže rozhodně nezanedbávat / i když uznávám, že je to občas otrava / :) A tím nejhlavnější, nejen při rekonvalescenci, je POZITIVNÍ PŘÍSTUP! Je oteklej? Tak ať je, však splaskne! Máš pupínek? Ten se taky ztratí! Ale novej nosík nám již zůstane a to je úžasný! Často se přistihnu, že koukám na svůj odraz a nemůžu se na nosík vynadívat....Nejvíc nadšená jsem když si mě někdo prohlíží a zasvědcení když mi řeknou, že je dobře, že jsem šla :)
A navíc dneškem odpočítávám poslední 2 týdny před mou dovolenkou, na kterou se neskutečně těším! Cílem mé cesty se opět stává Egyptské letovisko Hurghada, tentokráte hotel Montillon Grand Horizon, který je českými CK velmi podceňován, ale já o jeho kvalitě nepochybuji, protože se do hotelu budu vracet po 5 letech! Snad budu stejně spokojená jako minule:) A jelikož je třeba svou radost nějak ventilovat, tak přikládám pro pobavení tuto jistojistě umělecky hodnotnou kresbu :)

P.S.: Tak alespoň konečně vidítě jak vypadám:)
( ale že se ten nosík povedl co?)

krásný den

xoxo

Yasmine

13 komentářů:

  1. Tak jsem doma, bez sadry!!! :) Mam krasny malinkaty nosik, presne jak jsem si prala :))) mam velkou radost

    Ani jednu modrinku, nos otekly asi je ale to je tezko rict zda je to otok nebo ne Pro neznameho cloveka vypadam urcite normalne :)

    U korene je hodne bolestivy na dotek a asi je tam otok, spicku mam necitlivou (jak dlouho to bude trvat nevite?) a vyada ze na leve strane je taky otekla, anebo je asymetricka a naleve strane vetsi, nevim Snad to bude otok a zmizi

    Mam delat masaze ale docela se bojim, jak to boli na dotek, na to vubec sahnout

    A plet, neni to takova hruza, vlastne na nose docela ok, nejhorsi mam ty tvare kde byly naplaste Ale uz zacinam samolecbu tak snad to bude brzy oki, protoze zatim ty cervene skvrny a supinky vsude, no nic moc :D

    Jinak, Yasminko, tu dovcu v Egyptu zaaaaavidim!!! ja uz v lete nic nestihnu, jeee co bych za to dala

    OdpovědětVymazat
  2. Supeeeeeeeeeeer! Kup si tu seboreu od cutis help a za týden máš pokoj:) úžasný krémík! Zamiluješ si ho :)
    Tak to je fakt paráda! Já měla špičku dlouho totálně necitlivou a teprve teď se to zlepšuje - všechno to je ještě otok :)
    to tvrdé co se ti zdá jako kost je otok, který se tvoří mezi kostí a tkání / není tedy pod kůží/ a masážemi ho budeš rozhánět, ALE s masážema si den na týden ještě pohov.....Pokud budeš chtít můžeš malinko začít, ale klidně vydrž ten týden a uvidíš, že pak už to bude bolestivý o hodně míň. Já když začnu masírovat, tak mě to pořád bolí. Tlak na nos totiž musí být poměrně dostatečný - tak aby ti zbělalo lůžko pod nehtem....

    To je přesně ono, pro okolí vypadáme normálně, ale my víme, že se to ještě bude měnit.

    doufám, že pošleš fotečku až se ti bude chtít - jsem moc zvědavá :)!

    Zuzi Egypt potřebuju jako sůl, je to můj druhý domov a ještě jsem tam od revoluce nebyla...Každým dnem, možná spíš každou hodinou padne Kaddáfího režim v Libyii a já přijedu na bujaré oslavy nezávislosti nebo do alespoň bezpečnějšího prostředí - snad :))
    Ale víš jak mi teď je? Mám ještě v hledáčku jednu opku a teď babo raď....Mám podvádět Dr. Kmenta - krásu s Egyptem anebo Egypt s krásou????

    No a co prsíčka?

    OdpovědětVymazat
  3. fotecky nejake udelam a zitra Ti poslu mailikem
    Tak s masazemi aspon par dni pockam Zatim budu davat dokupy tu plet :) Jo a davas jeste na noc sadru? Ja si ju prave jdu nalepit, na spani pry mam

    Pritel tam byl dnes se mnou a pry mam stejny nos jako predtim, hezky a maly :D a ja pritom vidim takovou zmenu! :)

    A jaka operace se Ti jeste v hlave zrozuje? :)
    Tak mas mamcu nebo tatinka z Egy kdyz rikas druhy domov?
    Prsa o hodne lepsi, boli uz jen trochu Libi se mi moc akorat mohly byt o hodne vetsi :D ale to tak pry byva vzdycky, rychle se na to zvyka :) Uvidime, porad je moc brzy uplne hodnotit Ale zatim spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  4. jooo sádru na noc dávám do dneška, teda ve čtvrtek končím...měla jsem ještě 3 týdny po opce.
    To jsou chlapy...bys chtěla moc aby něco poznal :D Kdyby přišla na blond a na ježka, tak by si asi něčeho všimnul.... pro něj budou důležitějí prsíčka, ne? :D

    Já jsem pořádnej kus ženský, takže prsa jsou u mě v pohodě:) potom prozradím co plánuju, zatím ještě maličko utajím.....

    V Egyptě jsem měla přítele a přestože tahle love story skončila, má láska k Egyptu neskončí nikdy....a kdo ví.....možná tam na mě přeci jen kousek toho štěstíčka čeká....:P

    OdpovědětVymazat
  5. Tak pritel egyptan, jasne :) A ze jsi si egypt zamilovala se nedivim, ja taky, ale byla jsem zatim jen jednou No mozna v zime vyrazime :)

    Mas ode mne mailik s foto :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzi super nosík! Děkuju za fotku víc písni v mailu :)

    Noooo kdybys náhodou v zimě vyrazila dej echo:) Nejdeš náhodou příští týden ještě na kontrolu?

    No přítel Egypťan momentálně není, ale..... :)

    OdpovědětVymazat
  7. v mailíku jsi psala, že ti sádra v noci padá a pohybuje se - to vůůůbec nevadí. Sádra na noc 14 dní po opce je pouze "bezpečnostní opatření" tzn. že ti podvědomě zabrání aby jsi si lehla na nos nebo aby jsi si položila ruku přes obličej apod. Tedy sádra už nemá význam z hlediska fixace nosu ve správné poloze, ALE pouze je to opatření aby jsi si sama neublížila.
    Já osobně jsem si koupila širokou antialergickou náplast a přelepuji jedním páskem kolmo k nosu :)

    OdpovědětVymazat
  8. zuzi: jee, já doufám, že taky dostanu fotky :) jsem na tebe už myslela, kdy ti sundají sádru..

    yasmine: jsem se chtěla zeptat, jak to máš teď s nosem, kromě toho, že je oteklý, tak daří se ti už nějak viditelně rozpohybovat tu kůži po stranách nosu a tam, kde se sekala kost? mě na tohle měšťák upozorňoval, že je to důležité, ale zatím, ačkoliv to masíruju řekla bych dost, tak ta kůže je stále dost přicuclá, na jedné straně se mi dokonce tvoří taková viditelná rýha, jakože prohlubenina... jak jsi na tom ty?

    OdpovědětVymazat
  9. Ninuš kolikrát denně masíruješ?
    Já mám kůžičku krásně volnou a mám pocit, že mezi očima mi otok už taky mizí hodně hodně viditelně...mám pocit, že už je to skoro normal. Jediný co mě trápí je ta oteklá špička a to dost.....Ale jinak si nemůžu na nic stěžovat a jsem hrozně spokojená...
    Dneska mi řekla holka v kavárně kam občas chodím, že vypadám moc dobře a ptala se co jsem na sobě změnila :)

    OdpovědětVymazat
  10. no já masíruju jednou denně jakože pořádně, i špičku, jak mi řekl měšťák (taky mi to přijde divné, že jen jednou denně, ale koukala jsem na diskuze na netu a vážně jsem se nepřeslechla, měšťák prostě říká masáže jen 1x denně...) ale protože mi to přijde málo, tak právě tu kůži nahoře na nose masíruju i během dne jak si na to vzpomenu. třeba u televize si to tak projíždím... různě.. ale rozhodně ne zas pořád... max třeba 5x denně, jindy zas jen jednou či 2x... nevím, snažím se zjistit co by mělo největší efekt, ale ta jedna strana jako by na masáže vůbec nereagovala. druhá je už celkem ok.

    OdpovědětVymazat
  11. Ninuš přidej další masáže....Když to neublíží mě, tak to nemůže ublížit tobě.....
    tu kůži uvolňuj lehce každej den krouživými pohyby...Kdy máš přijít na tu kontrolu?

    OdpovědětVymazat
  12. kontrolu mám na 2. září.. tak to není už za moc dlouho.. doufám, že do tý doby to začne vypadat nějak líp a nebo, že mi k tomu něco řekne...

    OdpovědětVymazat
  13. no já sem zvědavá co ti na to řekne teda....nezapomeň se potom ozvat prosím :)

    OdpovědětVymazat