úterý 16. srpna 2011

Sexy a jednoduchý účes na pláž i na večírek!

Mám vlasy dlouhé až do pasu a říkala jsem si, že s nimi nic nedělám a je škoda je nosit jen rozpuštěné ve 2 kreacích - rovné a kudrnaté.
Už mě popadla dovolenková nálada a tak sem vyzkoušela tento super rychlý a efektní look pro polodlouhé - dlouhé vlasy. Co vy na něj?



POSTUP: 
1. vlasy vyčešeme do culíku - může být vyčesaný jak velmi vysoko, tak i velmi nízko nebo na stranu
2. culík si rozdělíme na 4 široké prameny
3. každý ze 4 pramenů na konci obtočíme kolem 2 prstů a vytvořenou ruličku potom namotáme až k hlavě kde ji připneme z každé strany sponkou
4. sponkami připevníme neposlušné pramínky nebo je necháme rozpustile padat okolo účesu
5. zpevníme pořádnou dávkou laku a můžeme přidat kytičku jako ozdobu



xoxo


Yasmine

5 komentářů:

  1. Vypada to uzasne, a kvetinou uplne bozsky :)
    Jen to je potreba spousta vlasu aby to delalo takovy dojem, ty je mas krasne husty ale co holky co maji vlasky jemne nebo jich nemaji tolik? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji! Zuzi určitě to jde! Pokud máš vlasy jemné, tak si je natupíruj kartáčem s přírodním vlasem a natoč si prameny ne na 2, ale na 3 prsty, tím docílíš většího objemu :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak jsem právě zkusila, jak by to na mě, člověku s jemnými vlasy vypadalo a překvapilo mě, že je to i tak velmi hezké :) díky za tip :) zkoušela jsem to teda dvakrát, poprvý se 4mi prameny a podruhé jsem zkusila udělat víc menších a to mi přijde pro jemné vlasy lepší, přidalo to trochu na objemu, se 4mi mi vznikaly mezi jednotlivými ¨"ruličkami" mezery

    OdpovědětVymazat
  4. s více pramínky to dostane jinej švih, taky jsem to zkoušela :)
    hlavně to vypadá výborně a za 5min je hotovo a vypadá to výborně!

    OdpovědětVymazat