čtvrtek 11. srpna 2011

3 týdny po opce

Ahoj dámy,
zase se po krátké odmlce hlásím s aktualitami :)
Dneska jsou to 3 týdny od mé opky a týden od sundání sádry a den ode dne se vše jen víc a víc vylepšuje a já jsem spokojená....tedy zlepšuje se nosík, pleť bohužel ne, ale dobrou zprávou je, že se zítra chystám na kožní, protože samoléčba mi momentálně nejde, protože nevím zda mou pleť trápí alergie nebo akné.  Z lékařského posouzení to mám 50:50 s Dr. Chvojkou jsme se shodli na alergii a s Dr. Kmentem na akné. Musím zjistit, kde je problém, abych ho mohla začít řešit! Protože problémy máme od toho, aby s řešily a ne aby nám dělaly vrásky!
Včera jsem byla na kontrole u MUDr. Kmenta a prozatím je s výsledky spokojen a veškeré otoky, které cítím jsou normální a odezní samy. Konzultovala jsem s ním užívání wobenzymu a řekl, že pokud ho budu brát, tak to je v pořádku, ale je to dle jeho názoru zbytečné........
Tedy po 3 týdnech se cítím naprosto fit a od včerejška jsem začala s masáženi a jsem nadšená! Po masáži je nos viditelně užší a lépe tvarovaný. Tlakovým masážím budu věnovat jeden celý post :)
Pokud je něco co by vás zajímalo, budu ráda za dotazy!

xoxo

Yasmine

2 komentáře:

  1. Tak ja mam ted tyden a pul po opce Chci se zeptat, nos mne neboli ale obcas jakoby ´citim´ kost jakoby tihu ty sadry nebo jak to vysvetlit Mela jsi to taky?

    A chci se zeptat na cisteni Ja totiz ani moc nemam co cistit Vlastne po vyndani tamponady uz nebylo co cistit, nic mi netece, dychat muzu v pohode... Nevim Je to normalni? Cistim i tak obcas vat.tycinkama tak ze predtim striknu sterimar a jakoby jen vytiram ale neni co :) No nevim
    Akorat citim jakoby suchy stroupky v dirkach nahore u spicky, ale cetla jsem ze nasilu to odstranovat nesmim ?

    Jinak musim rict ze jsem temer vubec nemela otok, modrinky dve malinke a hned jen chvilicku, prakticky po tydnu ani jeden otok, zadna modrinka Vypadam uplne normalne Brala jsem pred op Homeopatika na lepsi hojeni a po op Ploghenzym, nevim jestli pomohlo to nebo neco jineho :)

    Zanedlouho sundani sadry... a ja se akorat bojim aby se mi nosanek libil a abych se sama sobe s tim novym nosem libila...

    OdpovědětVymazat
  2. Ano měla, chápu co myslíš a je to podle mě normální. Jak sem psala cítím ten nos až do dneška....
    Jaké homeopatika jsi brala prosím tě????? Protože mě ty otoky teda ještě pořád drží....uvidíš až budeš mít dole sádru...já si taky myslela, že už otoky nemám a jak mi sundaly sádru tak sem zjistila, že mám :D
    Co se týče čištění dělám to do dneška prakticky taky tak, nastříkám stérimar a trošku přečistím tyčinkou. Jinak ty stroupky ve špičce mám taky a absolutně nevím jak je dostat ven, říkám si jestli tam náhodou ještě pořád není steh a nedrží to tam na sílu.....tak do toho nerejpám, říkám si, že to odpadne jak budu plavat v moři.....
    Neboooj budeš určitě spokojená! Na mě si zvykli všichni kolem mě i já, že už si říkám jak to vlastně vypadalo předtím? :)
    u mě to byla změna dost veliká, ale buď už sem si tak zvykla nebo tak veliká není, já ti nevím :))

    OdpovědětVymazat