středa 3. srpna 2011

Prvni hodiny bez sadry

Cekala jsem na tenhle okamzik roky,protoze mi dost dlouho trvalo se k opce odhodlat a pripravit dostatek prostredku (jsem totiz velky cestovatel) a najednou je to tady!!!!!!!!
Dneska mi MUDr. Chvojka sundal sadru a ja se videla poprve........ Od toho momentu uplynulo jiz par hodin,ale ja se porad vezu na absolutne euforicke vlne!
Ten pocit je naprosto necekany a nepopsatelny! Osud tomu chtel tak,ze jsem dneska s sebou mela kamaradku,na kterou nemam tolik casu,kolik bych si predstavovala...a asi kazdemu bych doporucila doprovod,protoze prvnich par minut si tak nejak nepamatuju:))))))))))
Nos je stale dost otekly,zvlaste koren,kde se sekala prepazka,ale je prekrasny! Vite, celej zivot rikam, ze nemam stesti na chlapy,ale uz to nikdy nevypustim z ust a prstu:) znova,protoze Dr. Kment a Chvojka me presvedcili o tom,ze tady je jeste spousta sakra fajn chlapu! Nevim, jestli si vubec uvedomuji, jak moc pro nas jejich pece,starostlivost,odbornost,profesionalita a lidskost znamena?

Sadru jsem uz mela velmi volnou a drzela spise silou vule,takze co se tyce sundani bylo to absolutne nezbolestne....pocitite neskutecny pocit uvolneni, zaroven jsem si ale pak pripadala jakoby mi porad neco chybelo a tak trosku 'naha' !
Jak sem se zminila v mem krizovem postu, doslapla si na me dost silna alergicka reakce na naplasti, ale jeden z mych 'rytiru' me vybavil kremem, ktery by si se vsim mel rychle poradit. Ale vite co? Je mi uuuuuuuuuuplne fuk, ze mam oblicej osypany jako pubertacka, protoze mam prekrasnej nosik! Jsem v absolutni euforii! Sny se nam splni malokdy a tak do konce zivota budu vdecna nejen za krasny nos, ale za to,ze si ten pocit uchovam v sobe na zbytek zivota a az mi jednou bude zase ouvej vzpomenu si na dnesek.

Moc bych chtela podekovat mym followerkam a ctenarkam,ze se mnou vse prochazite, protoze miluju tenhle muj ventil, kdy vam muzu vsechno povedet:) Brzy zaradim giveaway za to jak skvely jste( Ninus,Zuzi prihlaste se k odberu,abyste byly zarazeny do losovani) !

7 komentářů:

  1. ježiš já jsem za tebe tak hrozně ráda, že jsi spokojená :) a hrozně ti to závidím, že už to máš takhle komplet za sebou :) ach... já to do toho pondělí snad nevydržím.... jinak, musíš sem co nejdřív přidat fotky před a po! jsem strašně zvědavá...

    OdpovědětVymazat
  2. Yasmiiiiinko to je uzasne!!! uplne se mi rozsvitily oci radosti jak to ctu, dovedu si predstavit jakou mas radost (teda, asi nedovedu, musi to byt jeste mnohem lepsi nez si myslim ;) Tak vsechno dobre dopadlo a mas krasny nosanek Moc Ti to preju!!!

    Nejake fotecky moc moc prosime :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Holky je to prostě DOKONALÝ!!!!! Pořád se koukám do zrcadla, POŘÁD!!!! :))))))))
    Strašně vám přeju zažít tenhle pocit! Doufám, že to budete prožívat taky takhle....
    já se ještě prostě těším na každý den, na každé další ráno....těším se až vyklesnou ty otoky úplně.....
    Dr. Kment mi minulej týden říkal " až vám to Dr. Chvojka sundá berte to jen jako základ, ten tvar se ještě změní k lepšímu" a já si prostě to lepší už ani nedovedu představit....
    věříte, že ještě dneska když tohle píšu mám husí kůži a slzičky v očích?
    Alergie se zlepšuje...jen je vtipný, že lidi, kteří mě vidí si musej říkat " chudák holka, taková špatná pleť" a já sem přitom taaaaaaaaaaak šťastná.....
    za pár dní už si dám make up a budu to zase já jenom mnohem mnohem lepší!!!!!
    Výsledek ovlivnil i mou psychiku.....je to úžasný, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) Mám pocit, že to musím vykřičet do světa, protože mám taaaaaaak krásný nos! :)

    OdpovědětVymazat
  4. holky, chci se zeptat jak vypadate? myslim z hlediska otoku, modrin...? A jak se to v prubehu tech 2 tydnu vyvijelo? Po sundani sadry, je clovek schopny jit do prace bez toho aby vzbudil jakoukoliv pozornost? :)
    V praci to nevedi tak jestli to hned nepoznaji...

    Jinak doufam ze se Yasminka i Ninus mate fajn!
    Yasminko, co nejake ty fotky, umirame zvedavosti :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzi s fotkama to nějak vymyslím....Není to proto, že bych se styděla nebo tak, ale nechci být identifikovatelná, jelikož se již třetím rokem potýkám se stalkerem - resp. stalkerkou a je to velmi nepříjemné....takhle nemá důkaz, jestli se za Yasmine Habibi skrývám já nebo někdo jiný.....
    Jinak k tomu jak vypadám...mnoooo samozřejmě to poznat jde a dost...Ale záleží na tom jak moc se na to ti lidi zaměří a jak moc si tě všímají. Modřiny už nemám, jen pod pravým okem takovou drobnou. Mě ale opravdu trálí ta alergie, takže se musím obejít bez make upu. Nevím co řeknu Nině, ale mě to nedoporučili aktuálně...Ale spíš si myslím jen vzhledem k alergii, jinak může používat a vyhrát si s korekcí a stínováním tak, aby to nikdo nepoznal....
    Lidi kolem mě jsou tak 50:50 někdo mi řekne, co je na tobě jinýho? A další půlka si ničeho nevšimne a spíš se jen zeptaj co to zase mám s pletí:))
    Otoky mám ještě pořádný v oblasti kořene nosu a dole pod očima, špička nosu je ještě pořádná. Cítím jak je kůže šíleně napjatá, na dotek pocit jakoby nosík nebyl můj :))

    OdpovědětVymazat
  6. Takze, po 2 tydnech nedoporuujes jit do prace pokud nikdo nevi o me operaci, vid? A modrinky teoreticky jdou zakryt makeupom? a ta masticka na ekzem pomaha?



    tak foto chapu, osbne bych taky nectela aby mne bylo poznat :D
    Zkus to mozna oriznout, ukazat jen profil nosu a taky nosanek zepredu Bez obliceje

    OdpovědětVymazat
  7. Já to s těma fotkama nějak vymslím...mě nejde o to, že by mě někdo poznal...Mě jde o to, že by mě poznala ONA! Eliminuji jakoukoliv možnou informaci, která se k ní může dostat...Musela jsem to zprvu řešit i přes policii...dost nepříjemná věc!

    Zuzi těžko říct...u každého je to jiné...modřiny už nemám vůbec, ale ten otok je ještě velkej, ale je otázkou jestli ho na sobě nevidím jenom já....jestli by si lidi všimli, kdybych na to neupozornila.....
    Make up určitě použít můžeš, ale pro jistotu se potom ještě zeptej...
    ale předpokládám, že pokud já můžu mast s obsahem hormonů, tak ty můžeš v klídku make up:)
    Mastička pomáhá!!!! je to o 50% lepší, nic novýho už nepřibývá a to je hlavní

    OdpovědětVymazat