čtvrtek 7. července 2011

update - 2 týdny do plastiky nosu

Ahoj,

           omlouvám se, že jsem se zase tak dlouho s žádnou novinkou neozvala, ale bohužel je toho na mě teďka maličko víc.... Jelikož mě čeká 2 týdenní "dovolená" po zákroku, tak mám spoustu věcí na vyřízení.
Zítra se roztáčí kolotoč předoperačních vyšetření, takže na mě myslete, aby vše dopadlo dobře.... Jak jsem byla na začátku hrdinka, tak už i na mě si došláply malinko černý myšlenky a trošku strach, takže si nedovedu představit, že bych musela termín jakkoliv posunout.
Termín operace je přesně za 2 týdny, takže zítra ráno mě čeká odběr krve, aby se vše vlezlo do termínu stanoveného klinikou ( testy nesmí být starší 14 dní, zároveň je na některá vyšetření nutno počítat s týdenní lhůtou pro laboratoř ). Jelikož je Esthé  velmi kvalitní klinikou, dbá také na kompletní vyšetření a tím kompletním myslím fakt úúúplné....Ani jsem totiž nevěděla, že se tohle všechno dá zjistit z pár kapek krve :)
/pro medicínsky zdatné je zapotřebí: interní vyšetření, krevní obraz, Bilirubin, Jaterní enzymy, Glykémie, Urea, Kreatinin, HIV, QUICK/INR/ APTT, + moč a sediment, EKG/

Aby toho ale nebylo moc, tak si dáme zítra shopping.....Chcete vidět jaké kousky ulovím? Dejte o sobě vědět


xoxo Yasmine

8 komentářů:

  1. ahoj, já jdu taky na plastiku v esthé. 25.7. a už taky docela blázním. hele, co máš naplánováno na ty dva týdny se sádrou? já nějak nevím, zda je prosedět doma, nebo vypadnout někam, kde mě nikdo nebude znát a nebude mi blbé se s ní ukazovat venku..

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je škoda, mineme se o 3 dny.....
    No já mám ideální představu toho, že zůstanu doma a budu odpočívat, koukat na filmy a spát, ale vím, že tohle mi vydrží max 2 dny.....Takže předpokládám, že pokud bude přát počasí udělám si nějaký výlet do okolí, ale ne mimo CZ, to bych asi neriskovala.
    Nicméně si nemyslím, že by jsi se měla cítit jakkoli blbě s tím chodit mezi lidi. Já dokonce na ten druhej týden už budu muset i na 3 dny do práce, kde jsem neustále v kontaktu s lidma. Je to tvý tělo a tvý rozhodnutí a jestli se to někomu nepozdává, tak ať se nekouká :) Bolet a otravovat to bude nás....
    Já spíš doufám, že mě nebudou moc trápit otoky a modřiny. Ráda bych koncem sprna/začátkem září letěla k moři, tak snad uprosím pana doktora :)
    P.S. : Jdeš taky k Dr. Kmentovi?

    OdpovědětVymazat
  3. já jdu k měšťákovi. no, já právě to nikomu z okolí neřekla, že jdu na tuhle operaci, ví to jen rodiče a bratr, a nikomu to říkat nechci. vím, že by mi to kamarádi a přítel rozmlouvali, což nemám náladu poslouchat a navíc, jsem strašně zvědavá, jestli si toho pak všimnou, když jim nic předem neřeknu.. pokud ano, tak se klidně zpětně přiznám. každopádně, teď všem lžu, že 25.7 odjíždím do zahraničí a nechci riskovat, že někoho známého někde potkám... ale klidně bych jela někam mimo Prahu do přírody a tam se třeba chodila procházet a tak.. jen nemám s kým, když to nikdo z mého okolí neví a rodiče čas nemají.. nechtěla bys takhle společně někam vypadnout? jinak já mám taky v plánu jet v září k moři a měšťák říkal, že už by to šlo... je nutný se pak hlídat před sluncem, ale to se dá.. opalovací krémy a klobouk to jistí...

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám nakoupený stylový klouboučky předem :)) počítala jsem s tím.....
    Já sem bohužel mimopražská, ale nějaký sádrový srazík bysme dát mohly:) Byla jsi v Jeseníkách?
    Já mám plán podobnej jako ty, řekla jsem to pouze rodině a nejbližším přátelům, který vím, že mě podpoří naprosto ve všem.....Ale já jsem ten typ, že jsem hrdá na to, že jsem se rozhodla jít a rozhodla jsem se pro tuhle změnu, takže potom to s klidem přiznám na mém soukromém facebooku :)

    OdpovědětVymazat
  5. hej, ja zrovna dnes byla hledat nějaká hezký klobouky na léto, ale na nic pořádnýho jsem nenarazila... kde jsi nakupovala?
    jinak v jeseníkách jsem nebyla, ale mohlo by tam být hezky, urcite bych byla pro sraz, určitě budu ten nos děsně řešit a nebudu mít s kým XD.. jinak, já to pak možná taky hrdě řeknu pár lidem, ale jen jestli to dopadne dobře (nechci to zakřiknout...)takhle kdyby se něco nepovedlo, tak pořád můžu říct, že mi na té dovolené v zahraničí někdo rozbil nos a jen mi ho nějak neuměle srovnali XD

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je parádní :D no oni v tom zahraničí maj vždycky doktory na prd :D
    Já koupila slamák v CA a bilej látkovej v Zaře...Chystám se hodit post i o nich, takže přidám fotky :)
    škoda, že nebudem na klinice spolu, mohly jsme si zažádat o společnej pokoj :)

    OdpovědětVymazat
  7. no, každopádně doufám, že výmluva na neschopné doktory nebude třeba XD
    jinak, je to škoda, že se takhle o pár dní mineme, bylo by to fajn, vědět předem s kým tam budu.. takhle mi ale aspoň podáš čerstvé info jak to probíhalo a já ti zas budu závidět, až ti o pár dní dřív sundají sádru :) no jsem na to dost zvědavá... kdy ty dojedeš do Prahy? až 21., nebo dřív? kdyby byl čas, tak bychom mohly zajít třeba někam na kafe pokecat, abychom videly ty své nosy ještě před opkou a pak si to mohly posoudit jak jsme dopadly..
    jinak kloboukama se určitě pochlub, já chtěla nějaký slamák a nikde nic.. ale do CA jsem se nekoukala, to je fakt...

    OdpovědětVymazat
  8. Dneska jou na řadě hodinky a zítra dám post o klouboučcích. Hezké slamáky má i MS :)
    Já do posledního dne dělám, takže do Prahy jedu až na operaci. Dr. Kment si mě vezme na odpoledne, ale hrozím se jetli budou dál pokračovat tyhle vedra jak to vydržím nepít celej den :((
    Já nos ale pořádně nafotím ze všech stran, protože ten můj "poklad" je z každý strany úúúúplně jinej :D
    Takže se moc teším na srovnání a dýchání nosem :)

    OdpovědětVymazat