pondělí 18. července 2011

Opka ve čtvrtek, jak to bude vypadat?

Ahoj,
  
po víkendu se hlásím zpět. Snažila jsem se ještě ten poslední víkend bez sádry a se starým nosem užít na maximum, takže jsem se vám neohlásila..
No jelikož jsem strašná opice, tak sem se poslední dobou spíš neudržela než udržela a o tom, že se chystám na opku ví spousta lidí. Mám asi velký štěstí na lidi ( nebo je ten můj nos tak velký :) ), protože mě všichni hrozně podporujou. Každý má starost, aby to vše dopadlo, ale já je uklidňuji, že MUDr. Kment a MUDr. Chvojka jsou prostě špička ve svém oboru a již dlouhou dobu spoluprací nejen v Nemocnici Na Bulovce, ale také právě v Esthé. Děvčata, nevím jak vy, ale já když vidím Dr. Kmenta, je to prostě tak krásnej a milej člověk, že nejde jinak než se ještě s radostí odevzdat do jeho rukou :) A pozor, tenhle fešák má pro vás speciální letní akci KONZULTACE V ESTHÉ ZDARMA takže která ještě váhá, tak honem do toho......
Vzhledem k tomu, že už se to o mě docela profláklo, je nejčastější otázkou....zcela "překvapivě"

JAKÝ BUDEŠ MÍT NOS?
V první řadě připomínám, že se tímto nechci nikoho dotknout, ale já jsem dosti silná osobnost, takže jsem nebyla jedna z těch, která si na konzultaci nese fotku Petry Němcové, zatímco z úst vypadává magická větička "pane doktore, tak takový ho chci mít"..... Myslím si, že tohle je zásadní chyba, se kterou se plastičtí chirurgové setkávají poměrně často a nejen oni. Setkávám se s tím sama, když líčím podle "šablony"...Je třeba si uvědomit, že každý jsme jedinečný a tedy se platickou chirurgií nebo make-upem se můžeme našemu idolu pouze příblížit, nikoli se stát kopií. Nespokojte se s tím, být pouze něčí kopie, buďtě samy sebou!!!!!!! /taková má malí filozofická vložka :)/

Abych se vrátila k tématu.........Jak bude vypadat můj nos nevím a prozatím to neví ani sami lékaři. Operace nosu je nejnáročnějších operací v odvětví plastické chirurgie, jelikož se dělá "poslepu"...Tedy chirurg hmatem a citem vede jedlotlivé řety a upravuje do finálního stavu...Tedy "finálního" :) po opce a následném sundání sádry je ještě nutno provádět tlakové masáže, které vzhled mohou také dosti ovlivnit a to jak v dobrém slova smyslu a když se na ně vykašlete, tak i v tom špatném slova smyslu.......
Můj nový nos by tedy měl být v porovnání s mým stávající ve svém profilu o 6-7mm nižší, celkově se zkrátí /podle toho do jaké míry to půjde/ a zuží se. Velmi viditelným výsledkem bude hlavně také srovnání nosní přepážky a KONEČNĚ možnost průchodného nosu, na což se nejvíc těším.....

Určitě dodám i jakousi fotodokumentaci před a po, ale nevím jak moc to budu stíhat, takže prosím o trpělivost :)) pokusím se dát ten aktuální stav ještě před opkou nebo dám vše dohromady i s fotografiemi po sundání sádry.....Co byste preferovaly? Fotky nosu před a 2 týdny "napětí" jak to dopadlo nebo raději vše najednou????????

Dejte o sobě vědět a follow me....


Krásný den,

xoxo


Yasmine



P.S.: Je mi velikou ctí, že mám na svém kontě první dušičku, která se díky mě odhodlala na plastickou operaci - na úpravu rtů....Mám velikou radost a doufám, že se přidají i další!!!!!!!!!!!

3 komentáře:

  1. Ahojky, urcite bych byla rada kdybys pridala foto pred uz ted :)

    OdpovědětVymazat
  2. já taky hlasuju pro foto už teď :)

    OdpovědětVymazat
  3. děvčátka takže dneska nestíhám nic....potřebuju doladit poslední věcičky, abych se zítra mohla jenom naložit do vany a trošku se vytáhnout před cestou....vyrážíme cca v 7 ráno........
    Foto před opkou přidám kdyžtak hned jak se vrátím z kliniky....jak sem psala jsem hyperaktivní, takže nepředpokládám, že bych doma ležela a trpěla :))

    OdpovědětVymazat