sobota 9. července 2011

Hodinky

Jelikož jsem ve své podstatě konzervativní člověk a v mém šatníku převládají nadčasové, kvalitní a mnohdy klasické kouky ráda si ulítávám na doplňcích. Včera jsem vám ukázala několik ozdůbek do vlasů, dnes jsou na řadě hodinky.
Samozřejmě, že mám ve své sbírce značkové kousky na které nedám dopustit, ale tyhle trendy barevné hodinky jsem protě nemohla nechat ležet v obchůdku.
Digitálky dostaly novou dimenzi. To co na první pohled vypadá jako obyčejný pásek, se po zamačknutí bočního tlačítka mění na hodinky i s aktuální datem a "vteřinovkou".....
A tahle královská modrá je prostě moje barva.......Je to snad jediná, u které mi nevadí zahalit se do ní od hlavy až k patě..........

Tak co vy na to, obětujete stylovost a brandový hodinky za malinký, velmi barevný úlet....?

xoxo

Yasmine

Žádné komentáře:

Okomentovat