úterý 19. července 2011

Poslední update před opkou

Tak a je to tady......čekají mě poslední 2 noci před opkou a tohle je pravděpodobně poslední update, který stihnu přidat na blog.
Dnešek jsem strávila shoppingem, abych se trošku uklidnila.......a budu mít 2 týdenní absťák, který se bude muset obejít pouze s online shoppingem, což jak uznáte je super, ale není to tak úplně ono......
Můj úlovek jsou botičky z M & S.......co vy na ně????? Foto ještě z kabinky....
Jinak před opkou se cítím fyzicky velmi dobře, jen pokulhává pychika....Člověk ať se snaží sebevíc nejde nemyslet na to že je to už za 2 dny!!!!!! Že už je to tady........ Jaký to bude.....Jak to bude vypadat....Jak se budu cítit......
Zrovna včera jsem zjistila jednu malinko nepříjemnou věc, že tamponáda mě vzhledem k operací přepážky čeká ne 24, ale 48 hodin........
Dneska jsem neodolala a pořídila si ještě novej iPod shuffle, aby mi to vše rychleji uběhlo....Najednou mi představa dvou dnů na klinice přijde nekonečná.....číst nepůjde....a pokud ano mám naštěstí v záloze maminku, která skočí do nejbližší trafiky.....
Z mého pohledu je důležité mít u sebe někoho blízkého...vzhledem k tomu, že jsem single ( sice se něco rýsuje, ale je to absolutně čerstvoučký a internetová láska ) je pro mě tím nejbližší maminka....Já vím, že si to myslí každá z nás, ale já mám opravdu tu nejlepší maminku pod sluncem a nadevše jí miluji....Je to můj vzor a má nejlepší kamarádka......

Tak mi držte pěsti prosím, ať vše proběhne tak, jak má..... Během pobytu na klinice budu se spojení přes twitter a pokusím se přidat nějaký post pomocí e-mailu.....což je zatím ale neodzkoušená varianta :))))

takže xoxo a ohlásím se čím jak nejdřív to půjde.....


Vaše Yasmínka :)

2 komentáře:

  1. Ahojky Jasminko!
    Tak je to tady :)))
    Protoze to mam jeste relativne daleko (ve srovnani s Tebou ;) tak si nedovedu predstavit jak se asi citis protoze ja jsem uz ted taaaak nervozni Prozivam to s Tebou, a moc moc drzim palecky! Urcite ani nebudes vedet jak a budes mit po tom a krasny nosanek k tomu :)

    Dej pak vedet jak Ti je, budu cekat na update

    OdpovědětVymazat
  2. AHojky!!!
    Tak jaky to bylo, jak se citis?
    Prosime o update, alespon kratky :)

    OdpovědětVymazat