čtvrtek 28. července 2011

Tyden po opce

Ahoj, takze dneska to je tyden od my operace a s velkou radosti vam ted pisu,ze vse je den za dnem jenom lepsi! Slibila jsem vam nejaky posty,ale jeste sem se k nim nedostala.
Co se tyce zdravotniho hlediska jsem fit,jak sem jiz psala. Jen se citim trosku vic unavena. Jednak je to opravdu pomerne kratka doba po opce a hrozne malo jim.
Damy,ktere to mate pred sebou, tak se pripravte,ze to bude I dobra dietka. Mou stravou se stala jen oveska kase, detska presnidavka a piskotky namocene v cajicku ( jak krasne je vratit se na malou chvili do detstvi )!  Proc tahle strava? Protoze kazde kousnuti 'zataha' v nosiku, takovy ne uplne prijemny pnuti..... Tohle vlastne plati kompletne o mimice obliceje.....Je treba se hlidat.....
Vcerejsek jsem stravila projizdkou Pendolinem do Prahy a zpet domu. V Praze jsem podstoupila vysetreni u MUDr. Chvojky I MUDr. Kmenta a z obou pohledu nosik prozatim vypada dobre.
Timto musim za vcerejsek oba moc a moc pochvalit, protoze MUDr. Chvojka mi predepsal uzasny kapicky a masticku po kterych je nosanek I ja spokojen a doporucil aerosolove kapky Stérimar s medi ( volne k dostani v lekarnach ),ktere jsou pro nosik pohlazenim. No a MUDr. Kmenta za to,ze mi prelepil sadru naplasti telove barvy, abych mu venku tak nerazila :)
Dalsi kontrolu a sundani sadry mam pres sebou pristi stredu u Dr. Chvojky, resp. za 14 dni u Dr. Kmenta, ktery se pristi 2 tydny na Esthé nebude zdrzovat.  
Co se tyce psychiky jsem na tom vyborne....I kdyz mam malicko strach,tak se jiz noveho nosiku nemuzu dockat......Jsem takovej blazinek.ze pocitam dny, malem hodiny do 'hodiny H' :)
Pres vikend se tedy pokusim napsat v nejaky normalni forme 'posty z esthe' a pridam nejake fotecky. Mam lehce permanentni make up, ale zlatickam se povedl a ja zjistila,ze zlutou,fialovou a ruzou zaradim do arsenalu mych ocnich stinu :)

Brzy se ozvu

Xoxo


Yasmine


P. S. : PRO NINU: Ninusko omlouvam se,ze jsme se nesesly,ale muzeme to napravit tedka ve stredu,pokud budes chtit. Chtela sem te navstivit na pokoji na Esthé,ale bohuzel jsme se o par hodin minuly. Doufam,ze se citis alespon tak dobre jako ja! X

6 komentářů:

  1. ahoj, v pohodě :) no, já se cítím docela v klidu. na esthé jsem celkem dost bláznila. mě ta tamponáda lezla na mozek! vůbec jsem nemohla spát. prášky na spaní mi zabraly vždy tak na hodinu, dvě a pak jsem zas čuměla do stropu, přitom čtení mě hrozně zmáhalo, v televizi nic nedávali, z hudby mě bolela hlava.. no já myslela, že to tam nepřežiju XD
    teď doma je to víc v pohodě, i když se nudím.. otoky a modřiny jsem v esthé měla minimální. vypadala jsem vcelku normálně, ale jak jsem přišla domů, tak po první noci mi otekly hrozně tváře a rty (což teda moc nechápu..) a oči sice splaskly úplně, ale zežloutlo mi okolí očí, ačkoliv modřiny jsem tam předtím neměla.. no zajímavé :) jinak, co ty cel dny teď doma děláš? ležíš a odpočíváš, nebo normálně denní činnosti? já se totiž nějak nemlžu donutit ležet...

    OdpovědětVymazat
  2. No mě se na Eathé vystřídaly dvě ženský na pokoji a obě úžasný, takže jsme hodně času prokecaly...já byla navíc na pokoj přivezena v 7 a druhej den mi kočenku přivezli až dokonce kolem 8-9 večer, takže se ani moc zaspat nedalo....
    já jsem upřímně čekala, že ta tamponáda bude horší...Mile mě to překvapilo, že to šlo všechno v pohodě zvládnout.....
    Já se snažím odpočívat, ale moc mi to nejde...Jak sem psala už ve středu jsem byla na otočku v Praze a byl i malej shopping :) včera jsem měla nějaký vyřizování, takže už jsem i řídila a bylo to v pohodě....Mám občas nějaký návštěvy.....Ale tohle všechno mě přeci jen zmáhá, takže pak se vytáhnu a trošku srovnám...Ten režim mám hodně klidový, ale není to, že bych jenom lehla a nic......Od pondělka ale boužel začíná kolotoč, po + út do práce a ve středu zase Praha :) Kdy jdeš ty na sundání sádry?

    OdpovědětVymazat
  3. já jdu na sundání sádry 8.8. ráno v půl osmý. kdy ty?? jsem už strašně zvědaváááá..... a přitom ještě celých 10 dní, ach jo :) no, já jsem zatím pořád doma, ale většinu doby tu kecám s matkou, bratrem, jsem na kompu.. ale dnes mi přijde, že tolik neotékám, že i ty tváře mi splaskávají. a když sedím u kompu a píšu v lehkým předklonu, tak ani necítím tlak v nose jako dřív, takže začívá to být v pohodě :) jinak, já právě tu tamponádu vůbec předem neřešila.. no bóže.. nějaká tamponáda dva dny, tak holt nebudu dýchat nosem.. a pak mě to hrozně nepříjemně překvapilo..... peklo pro mě.. ale asi to každý snáší individuálně. já bych teď preferovala klidně radši nějaké bolesti, než mít znova tamponádu XD

    OdpovědětVymazat
  4. Holky!!! tak vam zavidim ze uz to mate za sebou!
    Ja uz jen 10 dni, vlastne den po tom co Nine sundaji sadru :)

    hezke uzdravovani :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak hlavně, že se tvůj stav den ode dne lepší:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Holky díky za podporu......Dneska je to 10 dní od opky a cítím se fajn...Občas ještě bývám malinko unavená...
    otoky už úplně ustoupily a sádra mi začíná padat, takže předpokládám, že zítra mě čeká přelepní...budu to muset zmáknout:)
    přidala sem konečně "esthé post" snad se bude číst hezky :)

    OdpovědětVymazat