pondělí 11. července 2011

Hair accessoires vol.2 a velmi důležitý info....NEPŘEHLÉDNĚTE!!!!!!


Že si tyhle dvě bezvýznamné nicky nezaslouží vlastní post?
Asi bych si to taky pomyslela....Tyhle dvě diskoérové gumičky slavící svůj ochablý comeback mě budou provázet na kliniku.
Většinou nosím, stejně jako většina z vás obyč gumičky s kovovým spojem. Ty jsou však ABSOLUTNĚ nevhodné během narkózy, jelikož na sobě nesmíte mít ani kousek kovu. Vlasy mám až do pasu, takže je pod slušivou čepičkou budu muset mít pod kontrolou.
Napadlo mě, že by bylo fajn udělat si seznam co vzít s sebou na kliniku:) Myslím si, že se to několika lidem hodí :) stres totiž ne dobrý balič zavazadel

MUST HAVE:
- první co si zkontrolujte a alespoň 2x než odejdete jsou veškerá předoperační vyšetření a doklad o zaplacení 5-ti tisícové zálohy!!!
- základní klasika: zubní kartáček s pastou, hřeben
- alespoň 2 noční košilky/pyžama....přeci jen se stává, že dochází k pooperačním krvácením, takže se snadno zašpiníte
- botičky
- župan/mikinku....i když pojedete v největším parnu jako já, narkoza dokáže zamávat s lidským tělem, takže můžete mít návaly horka/zimy...jak se říká kdo je připraven není zaskočen
- nevím jaké je vybavení ostatních klinik, ale na Esthé je každý pokoj vybaven také DVD přehrávačem, takže sbalte své oblibené komedie...žádné slaďáky, po opce pláč není ideálním stavem.....
- do mp3 si nahrajde "post op playlist"...písničky které máte nejraději....které vám připomenou to krásné co jste prožily a nakopnou vás zkousnout ty prvotní nepříjemný stavy......


chcete znát můj playlist????


Dejte o sobě vědět a follow me, je to free a můžete vyhrát zajímavý dáreček....Více v sekci giveaway

7 komentářů:

  1. Ahoj, hele, prosimtě, jsem koukala, že jsi psala, že to předoperačko, že na výsledky některých vyšetření čekáš týden. jak to? mě dnes brali krev a za 2 dny si mám zajít pro výsledky. jinak na EKG by to snad mělo být na počkání co jsem pochopila... trochu jsem teď zmatená... co u tebe tak trvá? já, že moc své obvodačce nevěřím, aby na něco nezapomněla.... a dělali ti u jaterních enzymů 4, nebo jen ty 2 hlavní?

    OdpovědětVymazat
  2. Já si myslím, že ten týden si nechala spíš víceméně do zálohy, kdyby něco v laboratoři trvalo. Teďka lidi šílelí ohledně té střevní bakterie, takže laborky jsou přeplněný..spíš proto.....A něco podobnýho se může stát kdykoliv..Takže raději si zajít fakt ty 2 týdny nopředu v první možnej den a mít klid, že se vše stihne....
    Na enzymy se zeptám ve čtvrtek, kdy jdu pro výsledky.
    EKG by mělo být na počkání...ALE( jako obyvkle tady nějaký je) já byla na EKG minulej týden a víceméně mě maličko vykopli s tím, že berou jen akutní případy, že maj dovolený a mám se zastavit tento týden. Chci jít zítra nebo pozítří, takže dám echo zase........
    Jaterní enzymy podle mýho stačí ty 2.
    Ve svý podstatě Esthé žádá velmi důsledné krevní testy, které by ani neměly být zapotřebí ( viz HIV )...takže pokud budou chybět ty 2 enzymy nic se určitě nestane.

    OdpovědětVymazat
  3. no, já teď přišla z EKG. vzali mě v pohodě hned.. bylo to dost rychlé, ach, mám k nim nedůvěru XD jinak zítra jdu pro výsledky krve a to by mělo být už snad všechno, že? pak jen zas za obvoďačkou.. hele, jinak, taky na tebe všude tak blbě čumí? mě se všichni ty doktoři zeptají na co to potřebuju, pak na jakou operaci to jdu a pak se už jen tváří blbě... obvoďačka mi to vyloženě začala rozmlouvat a snažila se mě strašit. a teď na tom EKG ten doktor asi 3x řekl AHA... fakt hrozný XD
    btw taky jsi měla v esthé jen jednu konzultaci, pak ti řekli, že do dvou týdnů máš zaplatit zálohu a pak už jsi s nima nekomunikovala? mě teď začínají děsit představy, že třeba se něco podělalo, třeba otec poslal tu zálohu blbě a já vlastně žádnou operaci nemám XD ale asi mi už jen trochu hrabe....

    OdpovědětVymazat
  4. V klídečku kočenko....Nechci bejt hnusná, ale Esthé by se o zálohu hlásilo, neboj :))
    Taky jsem to měla tak...konzultace a do 6 týdnů termín.....záloha zaplacená do 2 týdnů od konzultačky.....
    No mě se moc neptaj.....Má obvoďačka mě zná a ví, že jsem šílenec......Pravda u mě je to ze 70% zdravotní důvod, ale když už budu ležet v narkoze, tak ať mě tu mou bambuli mzenší....Sem si říkala, že kdyby mi nos jenom narovnali, tak se mi prodlouží až ke klolenům...ta má zatáčka brzdí tu délku :))
    Já jdu taky pro výsledky zítra...EKG mám za sebou dnes, vše v pořádku...jedna malá změna, ale přesto EKG křivka v normě...Asi každej prostě nějakou chybičku má....Nobody´s perfect :)

    OdpovědětVymazat
  5. no, já právě byla za tou obvoďačkou vůbec poprvý a zrovna takovýhle důvod... no, už docela jančím z toho jak se to blíží... každopádně, nakonec všechno to mé lhaní mělo nějaký smysl - se se mnou teď v neděli rozešel přítel. tak jsem teď vážně ráda, že jsem se mu s tím nesvěřila předem. kdyby teď o tom věděl, tak by mě to pěkně štvalo....

    OdpovědětVymazat
  6. Ach ti chlapi.....Nejhorší je, že s nima to nejde a bez nich už vůbec ne......
    Já sem single už pár měsíců a popravdě chlap mi začal chybět až teďka, kdy bych potřebovala nějakou oporu před tou opkou a v době rekonvalescence....No naštěstí se objevil někdo.....Sice je daleko, ale stejně bych neměla i tak nic jinýho než virtuální rande, takže mi naprosto vyhovuje....
    A ty nic nevzdávej....Pro jedno kvítí slunce nesvítí...asi za to nestál, když tě nechal jít....
    Po opce se spousta věcí změní....Zvedne se ti sebevědomí na nejž ti budou chlapi sedat jako vosy na lep...
    Protože jak říká Sophia Loren " Sex appeal je z 50% to, co vám dala matka příroda a 50% to, co si lidi myslí, že vám dala" :)

    OdpovědětVymazat
  7. Takže se přiznávám, že sem se zapoměla zeptat na ty enzymy omlouvám se....Ale list vyšetření, které mám je teda šílenej, je to A4 jen krev + moč ( ujisti se, že moc vyšetřili také chemicky!!) a k tomu další papír o HIV a to EKG.....Faktem je, že díky téhle operaci jsem proklepnutá jako nikdy v životě a půjdu na stůl relativně klidná :)
    nejvíc se asi těším na prášek na uklidnění jak dorazím na kliniku...už bych potřebovala v malých dávkách teď :)

    OdpovědětVymazat