čtvrtek 14. července 2011

Update - 1 týden do plastiky

Takže přesně za týden ( dokonce i cca ve stejnou dobu v jakou publikuji tento post ) budu hezky omámená spinkat, zatím co doktoři budou zápasit s tím, aby z toho mého nosu aristokraticky-řeckého typu ( prostě fakt velkého nosu :) ) udělali jedno ze svých dalších uměleckých děl....
Všem zasvědceným, kteří drželi pěsti s ohledem na krevní testy moc děkuji...Protože jste drželi opravdu poctivě, je vše v nejlepším pořádku....
A já mám před sebou poslední týden se starou fazónou........
Jak už jsem psala několikrát předtím, dostihnul mě už strach a už několikrát jsem si řekla, jestli sem to fakt měla udělat...jestli něco nešlo udělat jinak...jestli sem měla vůbec jít.....
Vzhledem k tomu, že startovní pozici, co se fyzického stavu týče nebudu mít už lepší ( po 20 to jde holt z kopce a 20 mi už taky bylo nějaký ten týden nazpátek :)), je ten nejvyšší čas pro tuto změnu........
Co se týká reakcí okolí, tak se mi to tak úplně nepodařilo utajit a dozvědělo se to poměrně dost lidí, ale velmi oceňuji přístup většiny z nich, kteří mě podporují......
Začínám se už zase těšít jako malá holka, přesně jako ten den, kdy jsem poznala MUDr. Kmenta a stanovili jsme si termín naší krvavé schůzky :))

Děkuji všem za podporu, vítám nové followers a doufám, že vás bude zase ještě o malinko víc, abychom už konečně mohly rozjet první giveaway....

xoxo

Yasmine

9 komentářů:

  1. ahoj, takze krevni testy v pohodě, jo? u mě též, dnes jsem si byla pro výsledky, jen hemoglobin mám trochu pod normou... jinak, tobě teda testovaly všechny ty jaterní enzymy, nebo jen dva?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem koukala ještě jednou na tu tabulku a dělali mě všechny 4

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, hej, teď jsem ještě koukala na ten tvůj komentář k jednomu z předchozích článků, kterého jsem si předtím nevšimla... ty máš testy samotný krve na A4? já mám na A4 krev i moč... začínám se děsit, že na něco zapomněla... jinak, jsem volala do esthé kvůli těm enzymům, ale prý tam ještě není anesteziolog, tak mám zavolat v jedenáct... ale alespoň jsme řekla sestřičce ať mi ověří v počítači, že skutečně v pondělí mám operaci XD jsem musela vypadat jak magor...
    jinak máš to interní vyšetření a závěr odborného lékaře ke způsobu anestezie taky oboje napsaný od obvodačky a vážně krátký? já to mám tak na devět řádků, ještě ne zcela popsaných....

    OdpovědětVymazat
  4. a ještě jsem se chtěla zeptat.. když mám napsáno "2x hospitalizace na dvoulůžkovém pokoji", když nastupuji ráno, tak to mě pustí druhý den večer, nebo až třetí den ráno?

    OdpovědětVymazat
  5. No názor obvoďačky mám já na dva řádky :)
    Neboj se, pro Esthé je stěžejní aby jsi měla v pořádku předoperační vyšetření....Před operací máš ještě konzultaci s anesteziologem, který se tě stejně ještě bude vyptávat znova na vše, co už je v závěru lékaře uvedeno....Tedy hlavně alergie, léky, které užíváš atd atd. Oni se ptají většinou ještě zvlášť, ale nezapomeň se zmínit o antikoncepci pokud bereš, jelikož ta má vlastnost, že trošku zahušťuje krev a jsi náchylenější k žilním trombózám, což je v průběhů operací všeho druhu častý jev.
    Já třeba i před tím, než někam letím ( příp. přetlak v kabině, dlouhé sezení atd.) si beru léky, které mi trošku rozření krev a zabrání otokům končetin :)
    Beruško, hlavně se uklidni, všechno bude dobrý, zvládneme to levou zadní....
    Jo a abych nezapoměla 2x hospitalizace znamená, že přespíš dvě noci, tak jako já. To máš zedy i septoplastiku(úpravu přepážky)?

    OdpovědětVymazat
  6. nemám septoplastiku.. nebo mi to nikdo neřekl XD mám napsané jen "operace měkkého a tvrdého nosu".. tak těžko říct... jinak, jsem teda zas volala na esthe a moje 2 enzymy jsou prý v pohodě XD tak fajn no.. tak doufám, že jinak je vše v pořádku... já to předtím kontrolovala, ten papír co máme mít s tím co mi zaškrtala a vše tak nějak sedělo, tak já doufám, že snad v pohodě... btw jsem mluvila s anesteziologem a zněl mile :) ani ne jak nějaký pedant :)

    OdpovědětVymazat
  7. to tvrdého nosu znamená, že budou zasahovat i do chrupavky a možná přepážky....Pan Dr. Měšťák možná tyhle jednodušší zásahy zvládá sám, u mě se musí přidat i Dr. Chvojka.....
    Já sem taky slyšela,že anesteziolog je smypaťák a milej pán...toho pedanta sem vůbec nemyslela ve špatným slova smyslu....právě naopak....je velmi pečlivý a to já mám strašně ráda....
    jen tak na okraj...já dnes do Esthé volala taky :) potřebovala jsem si ověřit ještě jednu info - tedy obvodní Dr. mi dala ze všeho pouze kopie zpráv, ale prý to stačí, prý nemusí být na vše originály.....takže sem se zase uklidnila malinko :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj holky!
    V uvode, Yasmine moc dik za skvely blog, je to opravdu uzasne cist pocity kdo prochazi tim co mne taky ceka :)

    Taky se chystam do Esthe, 9.8, pan doktor Kment.
    Ja mam domluvenou komplet rhinoplastiku i zvetseni prsou najednou. Jsem docela nervozni uz ted, spousta lidi rika ze 2 plastiky najednou jsou bezne a dokonce i zadouce ptze mate jen 1 narkozu, jedno rekonval.obdobi atd, ale par lidi i rikalo ze to pry neni dobry napad...
    Taky se bojim aby se ten nosanek povedl, nemam ho uplne hrozny, trosku vetsi a trosku hrbolik a bambuli A ze jdu vi jen pritel, rodina by mne nepustila strachy a okoli to nerikam, budu menit praci takze si mozna nikdo nevsimne :D

    Kazdopadne vam moc moc drzim palecky, budu dychtive cist dalsi updaty a budu rada i za fotecky
    Drzte se holky!

    OdpovědětVymazat
  9. ahojky jeste jednou, Yasmine tak jsem se po Tvem prikladu taky rozhodla zalozit blog
    Tady je link, budu moc rada kdyz mne taky navstivite :)

    http://xplasticsurgeryblogx.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat