středa 22. června 2011

Trvalá na řasy

Ahoj,

určitě každá z nás znáte denno denní souboj s kleštičkami. Jsou fajn a jakmile člověk získá praxi, začne nad nimi i vyhrávat.
To však nebyl můj případ.... Ne že bych byla takové jelito, ale svý řasy mám dlouhé a husté a krásné aaaaach :) ( ano jsem mírně narcistická, ale když se nepochválím já, tak to nikdo jiný neudělá) a nejpřijatelnějším řešením se pro mě stala trvalá...
Celá procedura mě stála hodinku relaxace a 350,- Kč včetně barvení....
Jak to probíhá? Na víčko se lepidlem na řasy připevní natáčka ( velikostně podle délky vašich řas a podle toho jaké zaoblení chcete, já mám střední), do které se umístí řasy, na které se nanese mírně ( vlastně dosti ) zapáchající roztokm který se nechává působit cca 20min. Poté na řasy přijde na 10min neutralizér, který je zafixuje v požadovaném tvaru.....
Trvalá se podle potřeby provádí cca co 2-3 měsíce (jakmile vypadají řasy s trvalou)
Příjemná procedura s úžasným výsledkem, posuďte samy...



xoxo

Yasmine

Žádné komentáře:

Okomentovat