pátek 27. května 2011

Me & my BlackBerry

Jako člověku, který má rád trendy a vychytávky ani mě neušel trend chytrých telefonů. Já jsem se rozhodla stát se členem rozlehlé BlackBerry family. Mou pravou rukou se stal BlackBerry Bold 9700 a už si bez něj každodenní život nedovedu představit!
Oceňuji všechny jeho dovednosti, ale nejvíce jsem si zamilovala BlackBerry messenger (BBM), protože je to mé spojení se světem. V době kdy SMS do zahraničí stojí cca 3,- Kč ( možná i víc, už nemám přehled) je tohle pro mě naprosto úžasná vychytávka jelikož jsem schopna si se všemi uživatel BlackBerry psát zdarma klidně nonstop (taky že to tak občas dopadá lol)....
ALE jsem jen ženská a občas si říkám, že strohý a civilní vzhled telefonu je maličko nudný a tak nastoupil můj oblíbený eBay, kde jsem si z Činy za hubičku objednala tyhle úžasný "šatičky" na BlackBerryho....Dvoje velké večerní a casual Hello Kitty ( bohužel jeden ze sady 5ti  určený na BlackBerry 8520, tímto nabízím do prodeje, cena 80,- Kč, chybí mašlička )

Moje velké večerní party dresses
 A na každodenní nošení rozkošné Hello Kitty ze siliconu


Líbí se vám? A co váše mobilní pravá ruka? Jste taky závisláci??????

xoxo

Yasmine

Žádné komentáře:

Okomentovat