středa 1. června 2011

Zkouškové období aneb jak na vyčerpání, únavu a zoufalství

Určitě nejsem sama, která teď prochází velmi nepříjemným obdobím, které bychom, my vysokoškoláci, nejraději vypustili úplně.
Ale je třeba propadat 4 měsíce v roce absolutní panice? NENÍ!
Mám několik málo tipů, jak zkouškové období nejenom přežít, ale dokonce si ho vylepšít. Důležitým aspektem je obklopit se optimismem....70% lidí kolem vás, ač jsou to vaši přátelé, vám během zkouškového období lžou. Je to hnusný, ale je to tak... POZOR často se ale jedná pouze o vedlejší projev stresu, který prožíváme všichni......Vše se nám v toto období zdá daleko horší a zoufalejší a nemožnější a nepřekonatelnější aaaaa ať už skonči! A tak kolikrát zkouška tvrá místo "seděla sem tam hodinu a nedala mě to", pouhých pár minut.....

Jak zatočit s vyčerpáním?
Nevím, jak jste na tom vy, ale na mě už káva, po těch hektolitrech, který sem vypila nijak nefunguje. Mám ale výborný starý babský recept a to ten, že jestliže potřebujeme, aby káva zvýšila své účinky doplníme ji jedním panáčkem rumu. Rozproudí se krev a kofein se rychleji vstřebá. 
Reb bull je pro mě pouze krizové řešení a to VÝHRADNĚ před zkouškou (cca 20-30min). 
Mým největším pomocníkem v boji s vyčerpáním jsou iontové nápoje. Často sem ale měla problém s jejich umělou pachutí a přeslazením. Našla jsem ale to NEJ NEJ NEJ, co můžeme svýmu tělu dopřát. Jedná se o posilující citrónový ISO ČAJ  od firmy JUST. Má neskutečnou výhodu ve své univerzálnosti, totiž..Jedná se o isotonický čaj, který okamžitě doplní tělu minerály a vitamíny nutné ke koncentraci. Je to instantní výrobek ( nelekejte se, instantní ne vždy musí znamenat špatný, záleží na zpracování a výrobě) a lze ho použít jak do studené, tak i do vroucí vody. Tedy v tomto zkouškovém období si ho dávám vychlazený s ledem navíc a v zimě hezky za tepla, zahřeje a povzbudí. 

Jak zatočit s nervozitou?
Ta se mi taky nikdy nevyhne a proto i v tuto chvíli sahám po výrobku firmy JUST a to po meduňkovém instantním čaji, který funguje stejně jako ISO tea za tepla i za studena. Nejen, že meduňka vás příjemně uklidní, budete lépe spát, ale také je výborná na žaludeční neurózky, které se během zkouškového objeví. 

Jak se osvěžit?
Můj běžný život se již neobejde bez spreje Fix od MAC, který pleť rozzáří a projasní a dodá jí minerály, po kterých unavená pleť touží. 
Můj další tip je, že využitý obal od MAC Fix nevyhazuju, ale naplním ho minerálkou (neperlivou, neslazenou, neochucenou) a lahvičku nechám v ledničce. Když se během dne cítím unavená, stačí mi pár stříknutí. Funguje to jakoby jste si obličej umyli ledovou vodou, ale tahle varianta je pro mě nějak přijatelnější

Líčení na zkoušky
Zapomeňte na težké nánosy make upu a pudru, dramaticky orámované oči a kouřové líčení.  Vaše pleť už tak dostává stresem dost zabrat a v neposlední řadě takové líčení může zabrat max na zkoušejícího chlapa, u ženy má účinek opačný. Líčení volte ve světlých přírodních tónech nebo ve světlých metalických tónech. Mými oblíbenými jsou pigmenty od MAC. Nepostradatelným se pro zakrytí kruhů pod očima stane korektor, mezi mé favority jednoznačně patří  boo-ing od Benefit. 
Pokud vám na prozáření nestačí anebo nesedí MAC, vyzkoušejte Moon beam rozjasňovač také od Benefitu. Stačí jedna až dvě malé tečky rozetřít na lícní kosti ( nad aplikovanou tvářenkou ). Tvářenky používejte světlé a třpytivé. Jelikož jsem bledule zamilovala jsem si Sugarbomb a Bellabamba rovněž Benefit. 

Mé oblíbené pigmenty MAC, limitovaná kolekce Stacked2!


A NEZAPOMEŇTE SE ODMĚNIT A POCHVÁLIT!!!!!!!   Kousek dortíku, balíček chipsů, nové tričko nebo káva se šlehačkou, cokoliv co máte rády!


xoxo 


Yasmine

 

Žádné komentáře:

Okomentovat