čtvrtek 26. května 2011

.................55 DNÍ...............

Pouhopouhých 55 dní mě dělí od mé plastické operace........Chystáte se taky? Tady je pár mých pocitů, důvodů a rad do startu....
Jaká plastika? Septo a rhinoplastika - tedy plastika nosu a to jak úprava vnitřní - chrupavky, kosti, tak i zevní - viditelné zmenšení
Důvod? Mám vrozenou špatnou stavbu nosní přepážky, která způsobuje velmi těžké problémy s dýcháním. O tomto problému vím už dlouho, ale stejně dlouho jsem to také oskládala
Kde? Klinika plastické chirurgie pana Doc. Dr. Měšťáka Csc Esthé v Praze Na Příkopech
Jak vybrat kliniku? Dbejte ne to, aby klinika na kterou se objednáváte nebyla pouze plastickou velkovýrobnou. Dbejte na osobní přístup, kriticky hodnoťte jednání personálu. Pokud se vám cokoliv nelíbí, běžte jinam. Máte právo si vybrat lékaře a kliniku. Pokud budete v celkové anestezii musíte být hospitalizovány, alespoň tu jednu noc....Nikdy nechoďte tam, kde vás po náročném zákroku pustí za 2 hodiny domů!
Kdo? Mým ošetřujícím lékařem se stal jeden z nejtalentovanějších plastických chirurgů ČR, spolumajitel zmíněné kliniky, šarmantní, okouzlující, sympatický a úžasný pan Dr. Libor Kment, který mě jeho přístupem ke mě naprosto dostal. Jsem ve své podstatě člověk uzavřený a trvá mi než si někoho připustím k tělu, natož mu věřím natolik, že bych se mu svěřila do rukou.....Panu doktoru Kmentovi se to podařilo během první minuty. Na konzultaci s ním se objednává cca 2 týdny dopředu, avšak jelikož jsem mimopražská, recepční kliniky Esthé mě do nabitého plánu Dr. Kmenta vměstnala a já šla na konzultaci do 3 dnů od telefonátu
Kdy? 21. července 2011
Rekonvalescence:  2 dny hospitalizace a následných 12 dní domácí ošetřování - prozatimní plán. Obvyklým postupem je, že po plastice nosu pacientky opouštějí kliniku na druhý den. Jelikož u mě bude zákrok komplikovanější tím, že se spojují 2 operace ( abych byla ušetřená další narkózy),tak se mi hospitalizace o jeden den protáhne, to mi ale nevadí ani v nejmenším, protože prostření na klinice Esthé je tak příjemné..
Proč Esthé? Protože jsou ve svém oboru špička! Jelikož jsem na půl brněnská, tak jsem se snažila dostat nejprve na kliniku Laurea k Doc. Válkovi. Už při objednání mi však bylo sděleno, že operace by probíhaly zvlášť, což jsem zavrhla, protože jsem za život měla již 3 celkové anestezie a nevidím důvod toto číslo zbytečně navyšovat...
Cena?Konzultace stojí 400,- Kč. Cena samotného zákroku bude každému sdělena individuálně, protože záleží jak bude operace probíhat a do jaké míry bude složitá.  Do 14 dní ode dne stanovení termínu operace se skládá záloha 5000,-Kč a doplatek činíme v den operace v hotovosti nebo kartou :)
Úhrada zdravotní pojišťovny není na této soukromé klinice možná, ALE Dr. Kment působí zároveň ve fakultní nemocnici na Bulovce, kde je jeho kolegou neméně okouzlující a sympatický Dr. Chvojka, který je mým druhým operatérem, ten se bude starat o srovnání a úpravu kostěné části. Tito sympaťáci spolupracují již několik let...A je mi přímo ctí, že budu moct v budoucnu chodit s nosánkem právě od nich :)
Reakce okolí: Nos mám již od pohledu křivý, ale pokud na to příliš neupozorňuji, nikdo si toho nevšimne, Většinou se setkávám s reakci - nepotřebuješ to, divím se ti, já bych se na to vykašlala.....ale nikdo z nich s křivým , velkým a neprůchodným nosem nechodí........Rodina a nejbližší přátelé mě podporují a toho si cením nejvíc..Děkuji
Hladina strachu:  Dnes 0%...Cítím jen vzrušení, nedočkavost a jsem ráda, že jsem se odhodlala.....

A co vy? Jaký máte názor na plastiku?

xoxo 

Yasmine

Žádné komentáře:

Okomentovat