středa 25. května 2011

I LOVE PRAGUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Za mou menší pauzu v blogování může moje návštěva matičky Prahy, kde jsem byla úžasných pár dní, plných novinek, překvapení a úúúúžasných změn, které můj život čekají .............

Žádná návštěva Prahy se pro mě nemůže obejít bez návštěvy Starbucks ! Tentokrát se jen prohloubila má závislost a do mé rodinky závislostí přibyla další - jahodové sojové frapuccino.....mňam!


Při toulkách Prahou jsem na Čertovce narazila na tohle dokonalý místo......Uvidím, třeba tam jednou přidám svůj zámeček taky.....zatím vyčkávám :)


Miluju toulání uličkami Prahy a nikdy nemůžu vynechat centrum.....vždy se víc a víc zblázním do sochy v pasáži......



Úžasný večer jsem strávila návštěvou Národího divadla resp. derniéry Žebrácké opery. Kdo nestihl toto úžasné představení může litovat. Vojta Dyk byl v roli Mackieho Messera naprosto famózní. Je to šarmantní mladý muž a je velmi roztomilý. Vím, že chlapi tohle neradi slyší, ale u něho je to prostě k zulíbání......Navíc holky....ruku na srdce....když vám teď řeknu, že jsem ho během představení viděla jen ve slipech, nelitujete, že nechodíte do divadla? Divadlo jsem milovala, miluju a milovat budu a pokud se kdy budu rozhodovat jestli jít ten nebo onen večer do divadla nebo do kina, moje volba je jasná.....DIVADLO.......moje velká láska a vášeň....


Ještě tentýž večer jsem se rozhodla zakončit v momentálně nejvyhledávanější pražské restauraci Kozička. Už chápu proč je právě Kozička tak oblíbená. Je v samotném centru, kousek od Staroměstského náměstí, výborná kuchyně, příjemná obsluha a jedinečné prostředí. S celebritami nebo bez je to moje jednička a těším se na další návštěvu! P.S.: Je to hospůdka, kde před zlatokopkami kapitulovali krasavci jako Ondřej Pavelec, Jiří Hudler nebo třeba Petr Průcha....takže dámy, natřepat vaše kozičky do výstřihu tak, aby byly co nejsvůdnější a hurá do Kozičky!

OVŠEM! Koneckonců nebyla bych to já, kdybych část návštěvy netrávila shoppingem. Objevila jsem PARÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDNÍ a naprosot originální butik Nymph, kde jsem si nakoupila několik vychytaných veciček, chcete je vidět??????? :)

A maličký shopping byl i v MAC!!!!! Pokud vám utekla kolekce wonder woman měly byste litovat dámy.....Je totiž naprosto FAMÓZNÍ!!!!!! Já jsem šťastlivec, který urval poslední WW pigment....Líbí?



xoxo

Yasmine

Žádné komentáře:

Okomentovat