čtvrtek 1. září 2011

6 týdnů po opce + aktualizace masáže

Ahoj,
zase vás zanedbávám, ale před dovčou je toho moc.
Včera jsem opět výletila v Praze a navštívila Dr. Kmenta a Chvojku a oba opět spokojeni s prozatimními výsledky, což mi vykouzlilo široký úsměv a jsem nadšená!
Jen upozorňuji všechny, které trpí otoky či jinými problémy, které by mohly vyřešit masáže - tlakové masáže se můžou provádět několikrát denně, ALE ne však pořád! Já mám třeba problém s hrotem nosu - se špičkou a tu mám masírovat pokaždé když si vzpomenu.
Další a zároveň poslední kontrola mě čeká za 3 měsíce, takže se už teď těším na vánoční Prahu!
V neděli vás na 11 dní opouštím, ale vrátím se se spoustou vychytávek, tentokráte opět s tipy na účesy a ROZSÁHLÁ recenze make upů.

1 komentář:

  1. tak já se vrátila z kontroly dneska. musím říct, že ten problém s přícucem už nebyl úplně aktuální. já na to použila hrubou sílu a prostě ho násilím odlepila XD sice mě to bolelo a následně to i trochu oteklo, ale ta kůže je mnohem volnější a vypadá to lépe.. tak jsem měšťákovi ani nic neříkala abych viděla co mi na to řekne sám. tak prý to mám rozhýbané super, o přícucech neříkal vůbec nic. pořád mi chválil kůži, prý mám na plastiku nosu naprosto ideální :) všiml si teda, že to mám nahoře trosku oteklé, ale to prý splaskne samo a masáže už dělat nemám.. tak snad bude vše v pořádku...
    stejně je zvláštní, že mají ti doktoři takhle odlišný názory na ty masáže. ty jsi masírovala celou dobu víc a máš pokračovat a já už vůbec...
    jinak dovču si užij, závidím :)

    OdpovědětVymazat