úterý 27. září 2011

2 měsíce po opce + nová výzva

Ahoj,
ztracená ovečka hlásí svůj návrat. Děkuji všem za přání krásné dovolené, protože byla opravdu dokonalá! Pořádně jsem si odpočinula a v říjnu se k vám vrátím s novým "projektem". Jelikož 2 měsíce po opce pomalu nevím, že jsem na nějaké byla je na čase vymyslet další kulišárnu a to HUBNUTÍ!
Neodkládám nic na nový rok, žádné předsevzetí, prostě jdu na to rovnou a po hlavě, jak už je u mě zvykem........
2 měsíce po opce nos vypadá skvěle, dokonce ani nijako více neotékal v horkých dnech v Egyptě. Nicméně špička je ještě stále oteklá a pořád poctivě masíruji. S Dr. Kmentem jsme se domluvili i na 5ti masážích za den + oteklá špička i vícekrát.

Pořádně jsem prohřála kosti a do žil se mi dostsalo neskutečně mnoho nových sil. Poslední týden doma "bojuji" s přestavbou obývacího pokoje, který bude v klasicko-moderním stylu tak, aby vyhovoval 3 generacím, které ho budou užívat. Takže mám za sebou velké vystěhování, malování a dneska konečně přivezu zbytek nového nábytku a zítra začně big bang! Je třeba protřídit moji skříň s oblečením! Až si jednou budete říkat, že nemáte co na sebe, zkuste vyklidit úplně celou skříň najednou, ne poličku po poličce, ale komplet. Naskládejte oblečení třeba na postel a uvidíte, co jste ještě neviděli :)))) Tedy alespoň já jsem zůstala v němém úžasu....

Krásný den,

vaše Yasmine

1 komentář:

  1. Ahojky , precetla jsem si tvuj blog , presneji komplet vse o rhinoplastice na klinice Esthe. Mohla bych se zeptat , proc sis nevybrala doc. Jana Mestaka , ale Kmenta? jdu k Mestakovi v patek na konzultaci a bojim se , ze pak budu litovat , ze jsem nevybrala nekoho jineho. Moc prosim , mohla bys mi zaslat nejake fotecky pred a po ? Budu ti moc vdecna. Muj email je nicolwilder@seznam.cz. predem moc dekuji. S pozdravem Nicol W.

    OdpovědětVymazat