pondělí 3. října 2011

Dukanova dieta - nákup surovin do začátku

Bydlím v poměrně velkém okresním městě v dostupnosti mnoha super i hypermarketů, ale musím říct, že bylo poměrně obtížné sehnat některé suroviny, které jsou bohužel stále opomíjeny v našich denních stravovacích režimech.
Nejtěžším úkolem bylo sehnat ovesné a pšeničné otruby, které jsem nakonec ukořistila v malém obchůdku se zdravou výživou, který se stane hitem příštích dní. Ovesné otruby nabízí i DM ze své Alnatura řady, někde jsem četla, že jsou příliš drahé, ale myslím si, že pokud jsou opravdu v Bio kvalitě ( věřte dneska někomu :S ), tak je cena přiměřená. V obchůdku se zdravou výživou mě 500g vyšlo na 42,-Kč a v DM 500g stojí 60,-Kč - tedy rozdíl není nijak markantní a příště sázím na BIO! ( dneska se mi teda upřímně nechtělo běžet zpátky do DM:)))) ). Co se týče pšeničných otrub jsou cenově mnohem dostupnější - 400g 17,- Kč.
Pokud někdo hledá levnější alternativu na tuto dietu, která je finančně náročnější, tak si myslím, že se obejde i bez ovesných otrub.
Z čeho jsem však zůstala v šoku je fakt, že jsem nikde nesehnala kukuřičný škrob - tedy v žádném menším marketu a ve zdravé výživě ho bohužel minulý týden vyprodali a dneska zboží ještě nebylo....... Hlavně že bramborového jsou všude kila :/

Mám za sebou ranní vážení, které pro mě nebylo tak bolestivé, protože jsem si řekla " Yasminko, dobře se na toto číslo podívej, tohle už nikdy neuvidíš".
O úspěchu, ať už je větší nebo menší je potřeba si udělat záznam a tak si píšu svůj osobní dietní deníček, kde si zapisuji co jsem za den snědla a kde se ráno zastavila ručička váhy.
Na snídani jsem dneska měla jen Kysaný nápoj Activia a zatím necítím hlad. Asi je to tím, že se na všechno tak strašně těším. Oběd jsem si na dneska nestihla uvařit, takže mi bude muset stačit 20% eidam a kuřecí šunka.
Večer se chystám na první pokus pečení dukanových housek, takže to bude velice vtipné a docela se těším.

Veselé historky z pečení přidám později :)


Hezký den,

Yasmine

Žádné komentáře:

Okomentovat