pondělí 7. listopadu 2011

Rýma po plastice nosu

Krásné dopoledne,
hlásím se s ryze praktickým příspěvkem :)) poslední 2 týdny mě trápí nějaká infekce, takže jsem poprvé od opky dostala pořádnou rýmu a musím teda uznat, že nic extra příjemného to nebylo!
Já jsem téměř 4 měsíce post op, ale jelikož můj zákrok byl rozsáhlý ( kompletní septorhinoplastika ) je doba mé rekonvalescence prodloužena. Řekla bych že můj stav ( co se týče otoků a citlivosti nosu ) bude odpovídat cca měsíc po rhinoplastice, když se upravují pouze měkké tkáně.
Nos už není citlivý na běžný dotek, ale na jakýkolic silnější stále, takže ( pardon citlivějším povahá ) smrkání teda faaaaaakt bolí :(
ALE velkým plus je zjištění, že vedlejším přínosem rýmy je také fakt, že sem si neustále prohmatávala nos a je o poznání menší!
Tedy, kdo nemá náladu na poctivé masáže je tady malý tip:)
Na rýmu post po se BEZPODNÍMEČNĚ musíte vybavit stérimarem či jiným nosním fyziologickým sprejem. Fiziologický znamená neštípavý:))
Pokud se vám nechce utrácet za stérimar obdobně vám poslouží vincentka ve spreji.

Jinak jak jsem již výše zmínila, jsem téměř 4 měsíce po opce a už si vlastně ani nepřipouštím, že jsem na nějaké byla. Na nový nos jsem si moc ráda zvykla a přestože u mě byla změna patrná dost, okolí si toho nějak moc nevšimlo. Vesměs jsem se setkala spíše s poznámkami typu: vypadáš nějak jinak, jsi svěží, máš hezký úsměv, hezké oči. Sm menším nosem jakoby mi více vystoupily rysy v obličeji, protože už nevyvolává tolik pozornosti.

Holky, které jste byly na opce v obdobných termínech, jak se cítíte? Dlouho jsem o vás nic neslyšela:)) přihlaste se!

xoxo

Yasmine

2 komentáře:

  1. Ahoj :) hej, já se cítím úplně super. vůbec už nevím, že jsem na nějaké operaci byla, tohle je prostě můj nos, to předtím nevím co bylo XD
    nos už citlivý vůbec nemám, kůži všude pohyblivou (přícucy se nakonec nekonaly :)) a zůstal krásně rovný a jinak, snad jen mi někdy přijde, že je večer ještě o něco splasklejší než ráno, což by znamenalo, že mám stále ráno trošku otok.. ale já už se tolik nesleduju co dřív, tak vlastně ani nevím, jestli to tak fakt je, nebo se mi to jen zdá XD... prostě všechno super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ninuš mám ten stejný problém a pocit a asi na tom teda něco bude...:)) že večer je nos krásně malý a po ránu je docela nateklý.......

    OdpovědětVymazat