čtvrtek 5. ledna 2012

Pinky pink my nails!

Další vychytávka z me kolekce 'tak dlouho jsem hledala než jsem tě našla' je úlovek tohoto naprosto dokonalého odstínu růžové.
Jedná se o lak Essie: Raise awarness!!! Sytá a jemně růžová barva mě naprosto dostala. A kvalita? Do Essie jsem se zamilovala!!!!!! V době kdy přidávám tento post mám lak 5tý den a nevidim jediný škrábanec či sebemenší poškození. Stačí jen dvě vrstvy a není zapotřebí žadného top coat lak je super lesklý! Navíc koupí tohoto laku podporujete dobrou věc, protože tento odstín byl vytvořen u příležitosti dalšího boje se zákeřnou rakovinou prsu.
Prohlédněte obrázek a řekněte zda dovedete odolat tomuto rozkošnému odstínu ;)

Another ultimate winner of my contest 'i've been looking for you for so long ' is this super pinkie nail polish by Essie in a shade called 'Raise awarness'. Not only that the color is wonderfull I really felt into the quality of Essie. It's actually 5th day since I've applied it and no chips or scratches or even any sign of damage! Two coats are enough to gain this super shade plus no top coat needed! It's sooooo shiny! At the end I have to pick up lovely point that this shade was made as another sign of fight with breast cancer!
Check the pic ladies ;)

1 komentář:

  1. ten je krásnej! Lak od Essie mám zatím jen jeden, ale jakmile se dostanu do Sephory, chci další :)

    OdpovědětVymazat