pondělí 12. prosince 2011

Dukanka 3tí měsíc

Zdá se to jako by to bylo včera kdy jsem psala své prvni posty o Dukanově dietě a dneska již to je 10 týdnů co se touto dietou řídím.
Asi jste zvědavé na výsledek..... Za 10týdnů se mi podařilo shodit 14kg, cítím se báječně a od me vysněné váhy mě dělí asi 5kg.
Obecně vzato mi už teďka absolutně nic nechybí. Zvykla jsem si, že nemám k dispozici pečivo a přilohy. Stravuji se mnohem zdravěji než kdykoli předtím. Je to malý velký zázrak!
Takže i po 10ti týdnech na Dukanku nedám dopustit a pevně věřím, že přestože mě za chvilinku čeká přechod do třetí fáze, tak váha půjde dolu ještě o něco málo víc než sem si určila.
Všem, které se do toho daly se mnou děkuji za ohlasy ať už mailem nebo přes facebook a nebojte se ozvat také tady!
To, že držíme dietu není naše slabost, naopak je to naše síla. Síla připustit si svou vlastní nedokonalost a obrovská síla vůle!
Takže mé milé dukanky s chutí do dalšího hubnutí!!!!!!!

Xoxo

Yasmine

Žádné komentáře:

Okomentovat